Příjezd
Odjezd
Dospělí
Děti
Pokoje

Fitness

Ceník služeb

  • Funkční tréninky I. - III. / 300 Kč / osoba / Další přiobjednaná lekce, sleva -10%
  • Mobilizační a rehabilitační cvičení / 400 Kč / osoba / Další přiobjednaná lekce, sleva -10%
  • Možnost konzultace a diagnostiky pohybového aparátu po domluvě, jako přidaná lekce / 500 Kč / osoba
  • Jednorázový vstup (individuální cvičení bez osobního trenéra) / 120 Kč / osoba

Konzultace

Tato služba nabízí osobní konzultaci s trenérem, při které dochází k řešení problematik, ať už na základě předem vyplněného dotazníku, či vlastních předpřipravených otázek týkajících se například:

  • technické stránky cvičení, jak správně a efektivně cvičit
  • jak si správně sestavit cvičební plán
  • co je důležité zohledňovat během cvičebního programu, jiné tělo, jiná reakce
  • jak se chovat během cvičení, pauzy, opakování, zátěž atp.
  • jak funguje právě Vaše tělo

Sestavení tréninkového programu

Sestavení tréninkového programu pro dosažení svých cílů.
Tréninkový program nemusí být jen silový, nebo vytrvalostní, pokud máte úplně odlišný problém a je Váš cíl například rozhýbat kolena  po operaci, zbavit se bolestí zad, šíje, nebo jiné specifické části těla i v tomto případě Vás tréninkový program do detailu provede celou cestou rekonvalescence nebo již zmiňovaných sportovních cílů.
Je sestavován přímo na míru klienta a plán je nepřenosný, garance působnosti je dána dle Vašeho plnění jeho znění.
Doba trvání tréninkového programu je 1 měsíc, spolu s možností nepřetržitého dohledu trenéra ve formě osobních setkání, telefonicky či e-mailem.
Pro tuto službu je vyžadován předem vyplněný dotazník, nebo konzultace předmětu tréninkového programu.

Tréninková lekce

Lekce pod vedením osobního trenéra, která probíhá na základě předem vyplněného dotazníku, kde si klient sám zvolí průběh lekce tzn.- zaměření, styl tréninku atp.
Pokud tápete a nevíte jak správně, zdravě a efektivně cvičit, tato služba je přímo pro Vás!
Zvětšíte si obzory ve světe fitness, zvýšíte zásobu cviků a především získáte povědomí o tom, jak tělo vlastně funguje a jak správně, bez zdravotní újmy, cvičit.

Naši osobní trenéři a fitness instruktoři se zaměřují na vývojovou kineziologii ve funkčním, silovém tréninku.
Vývojová kineziologie je vědní obor, zabývající se lidským vývojem, který je dle mého názoru nevyvratitelný. Osobní trenéři se snaží dát lidem nový pohled na pohyb, fitness a učí je přemýšlet o svém těle. 
Bohužel ne vždy je vše jak se zdá, a tak tomu je i ve světe fitness, kde se desítky let učí spousty pohybů, cviků, typů, které pro tělo nejsou ani trochu prospěšné.
Úkolem osobního trenéra je zasvětit klienty do tajů vývoje, zbořit tak s nimi veškeré mýty fitness a naučit je ideálnímu pohybu, tak jak nám ho dala sama příroda.
Prvky fyzio a rehabilitace, které se svými klienty vkládáme do cvičení jsou nesmírně prospěšné, protože kdy jindy, než právě u pohybu se zátěží bychom měli přemýšlet o tom, jak, co a kde správně zapojit pro efektivní cvičení ze všech stran.

Funkční trénink

Funkční trénink je nejpopulárnější fitness cvičení dnešních dob, avšak mít funkční pomůcku jako například TRX, BOSU, KETTLEBELL hned neznamená, že nám zajistí funkční pohyb. Funkční pohyb vyvolá jen a pouze naše tělo, my se naučíme jak ho stabilizovat, mobilizovat a zesílit na základě vrozených svalových souher, které jsme díky degenerativnímu žití v mnoha případech ztratili/zapomněli, jednoduše řečeno - naučíme se hýbat znovu.
V našem cvičení se vždy zaměříme na to, abychom cvičili s takovou pomůckou, která nám nebude určovat dráhu pohybu, ale naopak, my budeme určovat jak se má hýbat, jen tak totiž docílíme toho, že náš pohyb bude ideální.
S jistotou lze říci, že každý, kdo kdy navštívil svět fitness nebo lekci funkčního tréninku, chtěl mít tu jistotu, že mu pomůže buď k lepšímu fungování v běžném životě, ohýbání se, neustálé přenášení čehosi, schody, těžká práce, sedavá práce, mateřská nebo může mít za cíl lepší kondici, sportovní přípravu, závody a v neposlední řadě i ti, co chtějí prostě dobře vypadat. Nejspíš málokdo vyloženě počítá s tím, že trénink bude/může mít následky i opačného rázu, a i přesto by bezhlavě pokračoval.

Nejenom fitness pomůcka, i váha vlastního těla může mít fatální následky u cvičení, ale také může mít schopnost rozvíjet silový potenciál. Ukážeme si pohyb takový, který pro nás není devastující, ale stabilitu rozvíjející, který nemá tu špatnou stránku, že sice svaly pálí, ale klouby trpí. Tudíž mobilitu rozvíjí a taky cviky, které nám dokážou pomoci v rekonvalescenci od zranění či v rámci rehabilitace.

Funkční trénink I. - 60 min. - SÍLA, RYCHLOST, VYTRVALOST

  • Trénink level číslo I. pojme naráz 4 lidi (minimálně 2), jedná se o zvládnutelnou intenzitu celotělového cvičení pro každého, cviky jsou přizpůsobeny tak, aby se nikdo nenudil a efektivně si zacvičil. V této lekci se zaměřujeme na cvičení celého těla, rozvíjíme stabilitu, mobilitu a sílu.
  • Lekce se skládá ze 3 částí, tou první je tzv. WARM UP, po čas kterého rozproudíme tělo a připravíme každou jeho část ke cvičení, druhou částí je tzv. MAIN PART nebo také hlavní cvičení / Funkční trénink, kde se věnujeme tomu, proč jsme sem přišli a to pořádnému tréninku! Poslední část tzv. COOL DOWN je neméně důležitou částí, protože i po tréninku náš stroj/naše tělo potřebujeme zregenerovat, uklidnit po náročném tréninku, přichází na řadu rehabilitační cvičení, kterým postupně uvolníme celé tělo.
    Zpravidla se jedná o stanoviska cviků jdoucích v řadě za sebou po časových intervalech.

Funkční trénink II. - 60 min. - HLUBOKÝ STABILIZAČNÍ SYSTÉM (CORE), SÍLA, VYTRVALOST

  • Trénink level číslo II. pojme naráz 4 lidi(minimálně 2), tento trénink je složitější, čemuž odpovídá i sestavení cviků, které jsou přizpůsobeny větší silové vytrvalosti a jsou tak procvičeny svalové partie jednotlivě.
  • Lekce se skládá ze 3 částí, tou první je tzv. WARM UP, po čas kterého rozproudíme tělo a připravíme každou jeho část ke cvičení, druhou částí je tzv. MAIN PART nebo také hlavní cvičení / Funkční trénink, kde se věnujeme tomu, proč jsme sem přišli a to pořádnému tréninku! Poslední část tzv. COOL DOWN je neméně důležitou částí, protože i po tréninku náš stroj/naše tělo potřebujeme zregenerovat, uklidnit po náročném tréninku, přichází na řadu rehabilitační cvičení, kterým postupně uvolníme celé tělo.

Funkční trénink III. - 60 min. - SVALOVÁ VYTRVALOST, NEFUNKČNÍ HYPERTROFIE

  • Trénink level číslo III. individuální cvičení pro dvojici, výhodou tohoto počtu klientů je maximální možná pozornost lektora, dvojice se stanou vzájemnými sparing-partnery a vžijí se tak do situace trenéra, vzájemně se motivují a napomáhají.  největší obtížnost v závislosti na pokročilosti účastníků, (ale zároveň preciznost cvičení, je tedy vhodný i pro naprosté začátečníky, kteří chtějí projít slovem ,,fitness'' od píky (dává se na pozornost trenérovi předem). Cviky a systém trénování je rozvržen tak, aby podpořil růst svalové hmoty a sílu.
  • Lekce se skládá ze 3 částí, tou první je tzv. WARM UP, po čas kterého rozproudíme tělo a připravíme každou jeho část ke cvičení, druhou částí je tzv. MAIN PART nebo také hlavní cvičení / Funkční trénink, kde se věnujeme tomu, proč jsme sem přišli a to pořádnému tréninku! Poslední část tzv. COOL DOWN je neméně důležitou částí, protože i po tréninku náš stroj/naše tělo potřebujeme zregenerovat, uklidnit po náročném tréninku, přichází na řadu rehabilitační cvičení, kterým postupně uvolníme celé tělo.

Mobilizační a rehabilitační cvičení - 60 min.

  • Kompenzační cvičení pro 2 lidi, které využívá prvky vývojové kineziologie a fyzioterapie.
    Vhodné pro jedince trpící chronickými bolestmi jakýchkoliv partií, jsou po zranění nebo trpí kvůli svému zaměstnání, ve kterém neustále sedí anebo je nutí se stereotypně hýbat.
    Vhodné i pro sportovce jakožto kompenzační cvičení.
    Naučíme se aktivovat svalové souhry a řetězce, pomocí ideálního pohybu dokážeme předejít nepříjemným bolestem. Jednoduše použijeme ten pohyb, kterým jsme byli obdarováni od přírody.

Diagnostika pohybového aparátu - 60 min.

  • Konzultační forma hodiny, kdy klient projde podrobnou diagnostikou ze strany trenéra, na základě zdravotní historie.
    Řešení potíží s pohybovým aparátem, klient získá informace o tom, jak předejít určitým problémům s tělem/pohybem, získá zásobu prevenčních cviků a společně s trenérem sestaví plán, který klientovi pomůže zamezit jeho vlastním potížím.

Speciální nabídky